Warrior Cats
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
HomeCalendarLatest imagesFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

 

 Winterbby

Go down 
AuthorMessage
Leafstar
Administrator
Leafstar


Posts : 36
Join date : 2020-01-08
Age : 21

Character sheet
Gender: Female
Rank: Leader
Quote:

Winterbby Empty
PostSubject: Winterbby   Winterbby EmptyTue Jun 02, 2020 4:33 pm



say hello to me 'till all the bad days

een bolletje liefde :3
awards

V Name Winterkit ~ Winterpaw ~ Winterbear
V Age Unborn
V Gender Tomcat
V Clan WindClan
V Rank Kitten ~ Apprentice ~ Warrior
V Bloodline 100% WindClan

V Parents Amberstorm & Wolfheart
V Siblings ?
V Mate x
V Offspring x

appearence

V Winterkit is een klein bolletje van oranje vacht met licht bruine streepjes. Hij heeft een rond kopje, met bolle wangetjes en groene ogen. Zijn pootjes zijn kort en stevig, net als zijn lijfje. Zijn staart is dik en ook niet zo lang. Niet de typische WindClan bouw dus maar sssh hij is wel super duper cute.

V Hij oogt in het begin nog wat klein maar naarmate hij ouder wordt groeit hij gestaagd. Toch zal hij niet de grootste WindClanner zijn. Dat neemt niet weg dat hij sterke spieren zal krijgen, die hij goed kan gebruiken in gevechten.

V Winterkit heeft altijd wel een glimlachje op zijn snoetje en zijn grote, ronde oogjes kijken altijd verwonderd de wereld in. Zelden zal hij er boos of chagrijnig bij zitten, wat hem er erg open uit laat zien. Hij ziet er altijd best netjes uit, maar is ook niet bang om zijn vachtje vies te maken.

personality

V Winterkit is een heel erg simpel, lief en schattig katertje. Hij vindt alles leuk en geniet van het leven. Zijn vader, moeder en siblings is waar hij super veel van houdt. Later komt daar ook de Clan bij, maar voor hem gaan familie en vriendschappen stiekem toch wel een beetje voor (behalve buiten Clanse vriendschappen dus geen nood, hij zal nooit de Clan verraden). Winterkit vindt spelen erg leuk en vriendjes maken ook. Zijn gedachtes zijn erg simpel, waardoor zijn leventje ook simpel is. Als hij iets leuk vindt, vind hij het leuk en zo niet, dan is dat jammer. Hij heeft daarbij ook minder snel door wat de ernst van situaties is, maar hij doet wel zijn best hoor! Het is ook niet dat hij een achterstand heeft. Hij zal later uitgroeien tot een lieve kater, die zich op eerste instantie van geen kwaad bewust is en die ook liever geen gemene dingen wil doen. Zijn hartje zit altijd op de goede plek en hij wilt ook graag er voor anderen kunnen zijn. Of dat nou door te praten is of door een spelletje te spelen. Winter zal het Warrior leven wel serieus nemen, maar hij zal altijd wel ergens zijn jeugdige onschuldigheid en liefheid bewaren. (Tenzij het echt helemaal mis gaat met hem, maar hey dat zullen we wel zien ;3). Hij vind het dan ook wel moeilijk om te begrijpen dat zijn familie (en daarbij vooral zijn ouders) een beetje effed up zijn, maar hij zal altijd van ze blijven houden. Afstoten is ook niet iets wat Winter ooit zou kunnen doen.

Trivia

V Winterkit heeft een tikje waarbij hij veel met zijn oortjes trekt.
V Hij oogt in het begin erg rustig, maar hij kan ook van de één op de andere tel aan het springen zijn van whatever hem blij of enthousiast maakte.
V Zijn neusje is erg goed ontwikkelt.
V Winterkit houdt ondanks zijn springerige jeugd erg van slapen, en dat zal nooit veranderen. (Dit betekent overigens niet dat hij lui is hoor!)
V Vanaf jongs af aan is hij geïnteresseerd in insecten, en dan vooral torretjes!
V Winter heeft korte pasjes waardoor hij er soms best wel grappig maar ook heel cute uit ziet.

Motivation

VAah, hallo! Mijn naam is Camilla en laat ik maar gelijk met de deur in huis vallen :'D. Ik vind Amberstorm een super leuke character en ik heb in de discord ook al een paar keer gezegd dat ik heel graag een Amber kindje wil, dus dit is de perfecte kans! Wolfheart vind ik ook heel leuk en met de recente ontwikkelingen ben ik heel erg benieuwd hoe alles gaat lopen hoor! Ik heb in ieder geval heel erg veel zin in m'n Winterbby en alle drama die hier omheen komt kijken!

Iedereen heel veel geluk en ook succes met kiezen!

they're nothing to me with you

[/b]
Thank you Sarah!

Back to top Go down
 
Winterbby
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Warrior Cats :: Out Of Character :: DROPPING-
Jump to: